Retourbeleid
Veelgestelde vragen
Ontving je een verkeerd of beschadigd artikel? Allereerst ons excuses voor dit ongemak. We lossen het graag zo snel mogelijk op voor jou: neem daarom contact met ons en laat ons weten wat er mis ging.
We ontvangen graag foto's van:
- Het beschadigde of het verkeerde product,
- het gebruikte beschermingsmateriaal indien dit er was (binnenkant van de doos),
- de buitenkant van de doos,
- en tot slot een foto van een duidelijk leesbaar verzendingslabel.
Fouten zijn menselijk, maar we lossen ze graag zo snel mogelijk op. Ging er wat mis door onze schuld, dan zorgen we vanzelfsprekend voor een gratis oplossing.
Of je nu nieuw voer probeerde of je viervoeter plots dwars lijkt te liggen en zijn voer niet meer wil opeten… dat zorgt voor stresserende situaties.
- Verpakkingen die reeds geopend zijn kunnen we helaas niet terugnemen. Wellicht kan je een andere viervoeter hier wel blij mee maken? Ook een asiel zal het voer met open armen aannemen.
- Had je nog meer zakken gekocht en zijn deze in ongeopende, goede staat? Dan nemen we deze graag terug. Houd wel rekening met retourkosten van 7,50 euro.
Om een retour te starten, neem je contact met ons op. Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je een retourlabel en instructies over hoe en waar je het pakket naartoe moet sturen.
Let op, artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retour aan te vragen, worden niet geaccepteerd.
We vinden het jammer dat het artikel niet aan jouw wensen voldoet. Daarom kan je ten allen tijde een artikel retour sturen binnen de 14 dagen na ontvangst, zonder melding te maken van een reden.
Let op:
- Het artikel dient ongeopend te zijn en dus in de originele verpakking te zitten.
- De kosten voor retour bedragen 7,50 euro en zullen in mindering gebracht worden bij de terugbetaling.
Alle producten moeten in originele, ongeopende staat zijn.
Als je retourzending na onze controle wordt goedgekeurd, word je automatisch terugbetaald via je oorspronkelijke betaalwijze en dit binnen de wettelijke termijn van 14 dagen. Denk eraan dat het enige tijd kan duren voordat jouw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt.
Als je retourzending niet wordt geaccepteerd, brengen wij je daarvan op de hoogte.
Voldoet onze dienstverlening niet aan jouw smaak? Dan waarderen we het als je je in de eerste plaats tot ons richt. Wij doen alles met de beste bedoelingen voor jou en je viervoeter. Samen geraken we vast tot een goede oplossing.
Wens je toch graag officieel een klacht in te dienen? Dan kan je een geschillenprocedure opstarten bij de Consumentenombudsdienst of de Europese Geschillencommissie.